top of page

IDEAAL//

Leven in een wereld waar het maken van sociale en duurzame keuzes normaal wordt. 

Zo’n zeven jaar geleden had de kerstpakketten en relatiegeschenken branche nog niets met de term duurzaamheid. Sterker nog, door het uitdelen van kerstpakketten ontstond vaak vervuiling. GreenGiftBox zag een kans om dat anders te doen. Niet nog meer ‘rommel’ toevoegen aan de wereld, maar een duurzame bijdrage leveren aan de kerstpakkettenmarkt. Alle pakketten en geschenken die ze aanbieden, hebben maatschappelijke impact. De producten zijn gerecycled, circulair of Fairtrade, vertellen een verhaal en zijn gemaakt door mensen die anders moeilijk toegang krijgen tot de arbeidsmarkt. Ze zijn goed voor de gever, de ontvanger én de maker. 

 

Door een duurzaam alternatief te bieden op de behoorlijk verzadigde markt van geschenken, draagt GreenGiftBox een steentje bij aan een meer duurzame, circulaire -en inclusieve samenleving. 

green-gift-box-logo.png

Onze rol

GreenGiftBox wil zich graag aansluiten bij de Code Sociaal Ondernemen. Ten behoeve daarvan, heeft Firma Twist een bijbehorend strategisch plan opgesteld waarbij ook de grote impact wordt weergegeven die GreenGiftBox maakt.

bottom of page